Pilih Saya Sebagai Mentor Anda... Jom, dari Puncak menuju ke ANGKASA



Thursday

Iye Ke Set Mengandung Shaklee Bagus

Hari ini saya ingin kongsikan kepada anda 4 testimoni daripada pengguna set mengandung shaklee. Semoga dapat membantu anda menilai samada set mengandung shaklee ini bagus ke bagus ;-)


Salam. selalu baca testimoni dari geng GBS ni. harini saya nak share pula testimoni dari saya. Saya start makan shaklee ni masa mengandungkan anak yang kedua. Masa mengandungkan anak yang pertama, alah saya memang teruk. sampai muntah2 yang kuning tu. memang pahit sungguh. Anak yang kedua ni saya kena juga, tapi tak lama, sebab kakak saya suruh try set trial EU Four Set tu (B-Com , Vita C, Vitalea & Ostematrix). Alhamdulillah kurang sikit Morning sickness. yang paling berbeza masa mengandung anak pertama dan kedua ni ialah masalah kebas2 di kaki. memang lansung tiada. Terima kasih pada kakak saya sebab kenalkan shaklee ni. ikutkan saya ni memang malas makan ubat. tapi bila dah ada kesan yang positif, Alhamdulillah saya tetap teruskan makan shaklee ni. Sekarang ni pon saya masih teruskan makan shaklee sebab memang sangat2 serasi dengan saya.

Nanti saya share testimoni tentang susu badan. sebab sampai sekarang saya masih fully bf kedua2 anak saya , yang sulung dah nak masuk 3 tahun dan kecil ni baru 3 bulan.

 




Pagi tadi pergi klinik buka buku mengandung..
Alhamdulillah..dalam sejarah mengandung..ni kali pertama HB cantek 12.5..dua kali mengandung sebelum ni HB antara 9-11 ja..

Dah la tak alami alahan langsung..pening sikit2 tu ada la masa awal2 aritu tapi sekarang memang dah sihat wal-afiat..makan memang berselera..(mengandung sebelum ni lepas bulan yang ke-4 baru ada selera makan)

Yang lagi best kandungan dah nak masuk 4 bulan tapi berat tak banyak beza pon dari sebelum mengandung (sebelum 44.5 ~ sekarang 44.7)
Wow best sangat..Nak tau apa rahsianya??

Of coz la Set Hamil Shaklee..
~ Vitalea
~ Vita-C
~ B-Complex
~ Ostematrix

  




[Testimonial Set Mengandung]

Ini pengalaman saya sendiri mengamalkan set mengandung sepanjang 4 bulan lebih ni...Apa bezanya pengalaman mengandung kali ni berbanding dengan yg first?
1.Berat badan saya naik dengan terkawal..dah 4 bulan lebih berat saya baru naik dalam 3.5kg..
2.Muka pon tak nampak kembang sangat...sampai mak mertua pon tegur semalam.."tak naik sangat ye mengandung kali ni" hehe..even saya naik lrt pon orang boleh buat xtau je sbb tak nampak saya mengandung (kesian jugala sbb kene berdiri).
3.Simpul mengkarung alhamdulillah tak pernah lagi datang menyinggah di kaki..sebelum ni almost every day sejak 5 bulan, wajib kene...saya tak minum susu lansung kali ni...memang bergantung 100% pada ostematrix.
4. Muka saya lebih berseri-seri, kata mereka nampak glowing..sampai ramai yg buat spekulasi, anak laki agaknya..tak pon mesti sbb minum ESP walaupon saya belum lagi amalkan ESP..(Plan masuk 6 bulan baru nak amalkan...)








dan ini perkongsian pendapat daripada pengguna shaklee kepada pengguna yang baru mengenali shaklee.
 




Untuk khidmat tempahan dan konsultasi produk secara PERCUMA sila hubungi saya,  

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan komen anda disini :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...