Pilih Saya Sebagai Mentor Anda... Jom, dari Puncak menuju ke ANGKASA



Wednesday

REPOST Giveaway Contest September 2014

Saya budak baru belajar blog. Hehehe.. Post giveaway ni saya post sebagai  Pin post, jadi kalau remove, hilanglah kenangan ni. Giveaway ini sudahpun tamat tempoh. InsyaAllah pemenangnya kami akan umumkan JUMAAT ini. Stay tuneeeeee :-D

------------------------------------------------------------------------------------------------------

Bismillah...
Alhamdulillah Give Away "Saya Nak SIHAT" sudah DILANCARKAN bermula 22 September. GA ini adalah bersempena dengan promosi FB Page Shaklee saya iaitu Bestnya Sihat dan saya juga adalah salah seorang sponsor untuk GA ini.

Saya harap sangat rakan-rakan blogger di luar sana sudi untuk menyertai GA ini kerana hadiah yang LUMAYAN sekali. Hadiah-hadiah bernilai hampir RM1000 untuk dimenangi!

Syarat-syarat penyertaan :
1. Terbuka kepada semua blogger yang beralamat di Malaysia.
2. Buat satu entry bertajuk: GIVEAWAY – SAYA NAK SIHAT. Copy banner dan letakkan di blog anda. Serta back link ke blog The Health Inspector.
3. Follow Fb page dan blog semua penaja (akan disemak nanti).
4. Tag 2 orang rakan blogger anda.
5. Komen di bawah post di The Health Inspector berserta link entry blog anda.
6. Lengkapkan Slogan “Saya nak sihat kerana____________ (tidak lebih 100 perkataan di entry anda)
6. Pemenang akan dipilih melalui random.org
7. Pemenang perlu memberi maklumbalas dalam tempoh 7 hari dari tarikh pengumuman dibuat.

Jemput Follow Blog Penaja :






Like dan Follow FB Page Penaja :

Sihat & Anggun

AdDina Shop

Bestnya Sihat

Health Beauty Care Center

Precious Insyirah

Health Thoughts


Ibu Nur Healthy Beauty


Hasanah Ahmad


Shah Reza


Hadiah-hadiah yang sedang menunggu ialah :
1. Set Kurus + Gebu
2. Set Kurus + Mantap
3. Set Kanak-Kanak Sihat Ceria
4. Set Kesuburan Basic
5. Set Migrain Basic
Jom...jommmm rugiii kalau tak join... :-)

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan komen anda disini :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...