Pilih Saya Sebagai Mentor Anda... Jom, dari Puncak menuju ke ANGKASA



Wednesday

Shaklee Labur RM 1 Juta


Pada 14 Oktober 2014,  Rabu, Shaklee Malaysia bersama kerjasama MyKasih telah melancarkan program CSR mereka pertama iaitu  Shaklee Cares for Our Children!


Objektif utama CSR ini adalah untuk membantu keluarga yang tidak berkemampuan yang berdaftar dgn MyKasih dgn sumbangan bernilai RM 1,000,000.00 (RM 1 Juta!) untuk 2000 keluarga terpilih dlm bentuk sumbangan Mealshakes selama 1 tahun!


Serta sumbangan TAMBAHAN! satu mealshakes satu keluarga untuk 5000 keluarga yang juga tidak berkemampuan berdaftar dgn MyKasih! = bermakna 5000 mealshakes lg diberikan pada mereka terlibat!

Dan ini adalah sebahagian dr 10% pembelian anda promo Mealshakes Buy 3 FREE 1 sejak Sept -> Okt 2014. Sambil menderma, sambil berkongsi manfaat!






Alhamdulillah... TAHNIAH buat anda yg SUDAH membeli Meal Shakes set promosi ~ BELI 3 tin DAPAT 4 tin. Promosi masih berlangsung sehingga hujung bulan ini.






 


 PETALING JAYA - Shaklee Products (M) Sdn. Bhd. (Shaklee) menyalurkan bantuan berjumlah RM1juta dalam bentuk minuman nutrisi kepada 2000 keluarga yang berdaftar dengan Yayasan MyKasih.
    Ia menerusi program Shaklee Cares For Our Children yang merupakan program tanggungjawab sosial korporat (CSR) syarikat.

    Presiden Shaklee, Victor Lim berkata, matlamat penganjuran program bersama Yayasan MyKasih itu menekankan pentingnya pengambilan nutrisi dalam kanak-kanak tempatan untuk meningkatkan kesihatan mereka.
   
    "Kami komited membantu memberi sumbangan dan pada masa sama mempromosikan gaya hidup sihat melibatkan penyertaan kanak-kanak dalam program kemasyarakatan kami.

    "Nutrisi sangat penting dalam tumbesaran dan perkembangan mental dan fizikal kanak-kanak.

    "Oleh itu, kerjasama dengan pihak yayasan dalam memastikan kanak-kanak ini sentiasa sihat melalui program bantuan makanan ini," katanya.

    Beliau berkata demikian kepada pemberita pada majlis pelancaran pengumuman kolaborasi dengan Yayasan MyKasih bagi penganjuran program Shaklee Cares for Our Children di sini semalam.



Nak berikan yg terbaik untuk anak anda dan menyumbang utk dana akhirat?
Hubungi saya
Wardah Rashid (Shaklee ID 858201)
melalui Whatsapp 019-2144664

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan komen anda disini :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...