Pilih Saya Sebagai Mentor Anda... Jom, dari Puncak menuju ke ANGKASA



Wednesday

Shaklee Mahal ke Murah?


Assalamualaikum dan Selamat Tahun Baru Cina :-)   Pagi ini saya bersiaran daripada kampung, Kelantan. (Cuti kan, apa lagiiii, kita balik kampung la bawa anak-anak jalan-jalan :-D ) Seronok bila sesekali balik, dalam kepala mulalah senaraikan makanan apa yang nak dimakan selain daripada nak shopping apa. hehehe. Okay berbalik kepada soalan salah seorang customer saya (jam 6 pagi dia whatsapp saya ;-) ) dia bertanya : "sis wardah, SHAKLEE ni sebenarnya MAHAL ke MURAH?"



Jawapan ringkas dan padat yang boleh saya berikan adalah seperti di bawah :

Shaklee MAHAL jika..

1. Anda terlalu berkira untuk pelaburan kesihatan jangka panjang
2. Anda terlalu beralasan untuk membeli
3. Anda terlalu membandingkan dengan jenama lain di pasaran
4. Anda terlalu mahukan keberkesanan yang cepat tetapi murah
5. Tak kenal maka tak cinta




Shaklee MURAH jika.. 

1. Anda ambil kalkulator dan kira (harga bahagi bilangan biji) berapa RM-kah yang anda 'spent' dalam sehari.
2. Anda jatuh sakit dan mahukan penyembuhan alternatif selain ubat
3. Mahu melihat emak ayah suami dan anak-anak sentiasa sihat dan ceria
4. Mementingkan kesihatan dan kecantikan dari dalam
5. Mahukan produk yang stabil, jaminan mutu dan berkualiti
6. Mementingkan status halalnya,selamat,berkesan dan mesra alam.
7. Mahukan konsultansi yang berterusan, (sudah tentulah daripada saya, shaklee independent distributor yang bertauliah)


 




Untuk khidmat tempahan dan konsultasi produk secara PERCUMA sila hubungi saya, 


No comments:

Post a Comment

Tinggalkan komen anda disini :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...