Pilih Saya Sebagai Mentor Anda... Jom, dari Puncak menuju ke ANGKASA



Wednesday

Kehebatan Basih H Menghilangkan Pen

Rumah yang punya anak-anak kecil memang tak sah kan kalau tiada 'hasil seni' depa. hihi. Dulu masa zaman saya sekolah, tiada cara lain nak hilangkannya melainkan CAT baru. hihihi. kasihan mak ayah kita. :-( Tapi sekarang bila dah jadi mak, saya pun tak dapat lari dari masalah yang sama. Punya anak dan anak-anak buah yang kretif ;-) Tapi saya tak risau nak cat-cat rumah, BASIH H SHAKLEE kan addoooo :-) memang saya kasi 5 bintang! Bukan setakat boleh basuh botol anak-anak, boleh hilangkan contengan juga?! memang 1001 kegunaan! ajaib!                  hilangkan conteng dinding

1 comment:

  1. Baru tau..Bestnya..tapi lepas spray perlu berus tak? guna ape ye?

    ReplyDelete

Tinggalkan komen anda disini :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...