Pilih Saya Sebagai Mentor Anda... Jom, dari Puncak menuju ke ANGKASA



Saturday

7 Gambar Perbualan Pengguna Basic H Yang Hebat

Kaedah Mencuci Secara Semula Jadi Tanpa Racun Pilihan Saya semestinya Basic H Shaklee. Ini adalah item wajib ada dalam bilik air dan sinki dapur rumah saya! :-)






19 daripada seribu kegunaan basic h yang saya mampu senaraikan :

• Mencuci dan membersih sayur-sayuran dan buah-buahan daripada racun & bahan kimia.
• Mencuci dan membersih ikan, ayam, daging, makanan laut daripada bahan awet.
• Mencuci dan membersih makanan basah spt. Mee kuning, kuehtiau dsbnya daripada bahan awet.
• Mencuci dan membersih tempat dan peralatan memasak (terutama yang berminyak).
• Mencuci dan membersih bilik air, tandas, tangki, sinki, cermin tingkap, rak buku, almari dan etc.
• Mencuci badan, tangan dan kaki daripada daki kotoran, pijar lada, dakwat marker pen, minyak dan etc.
• Mencuci dan membersih lantai serta alat permainan.
• Menanggalkan gula-gula getah pada baju dan etc.
• Mengasah pisau.
• Membersih dakwat pen pada tangan, baju dan etc.
• Menghapuskan kutu di atas kepala.
• Terkena minyak, air panas atau melecur terkena benda panas.
• Menghindarkan dan membunuh serangga seperti lipas, nyamuk, semut, lalat dan etc.
• Demam panas (sebelum berjumpa doktor).
• Sakit gigi.
• Gatal-gatal pada badan atau miang (masalah kulit).
• Ulser dan mulut berbau.
• Penyubur tanaman dan penggembur tanah.
• Menghilangkan karat dan daki pada barang kemas, jam tangan dan etc.


Bukan saya saja yang kata tauuuu...sila baca 7 gambar screenshot hasil perkongsian pengguna basic h di facebook sahabat saya hafsah (beliau minta rakan fb senaraikan apa kegunaan basic h!)









Hebat tak Basic H tu???
Untuk khidmat tempahan dan konsultasi produk secara PERCUMA sila hubungi saya, 


No comments:

Post a Comment

Tinggalkan komen anda disini :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...